
- študijná poradkyňa
- gestorka bakalárskych študijných programov
konzultačné hodiny k záverečným prácam (online) streda 18.00 - 20.00
Absolvovala štúdium klinickej a poradenskej psychológie na Fakulte sociálnych vied a zdravotníctva, UKF a doktorandské štúdium školskej pedagogiky na Ústave výskumu sociálnej komunikácie SAV a Pedagogickej fakulte TRUNI. Riešenou témou dizertačnej práce bola identifikácia facilitátorov a bariér dekonštrukcie rodových stereotypov v škole. Po úspešnom ukončení doktorandského štúdia získala štipendium Š. Swartza pre najlepších absolventov doktorandského štúdia, vďaka ktorému pôsobila na Ústave výskumu sociálnej komunikácie SAV.
Medzi hlavné výskumné záujmy patrí identita menšín a konštrukcia sociálnych a politických bariér dotýkajúcich sa sexuálnych menšín. Zaoberá sa výskumom (1) konštrukcie sexualít a (2) rodinami a rodičovstvom z pohľadu kvality života v rôznych „tradičných“ (manželských) a „alternatívnych“ (nemanželských, neheterosexuálnych) typoch rodín. Vo vzdelávaní sa venuje spoznávaniu a identifikácii naratívnych schém, ktoré by umožňovali komunikovať vedecké dáta laickej verejnosti a žiakom.
Na Trnavskej univerzite v Trnave prednáša predmety z oblasti metodológie vedy & výskumu a psycho-sociálnych aspektov výchovy a vzdelávania.
Predmety: akademické písanie (PEP)
filozofia pre deti (UPV, PP)
pedagogická komunikácia (DPŠ)
pedagogické a sociálne interakcie (PP)
pedagogicko-psychologická diagnostika (pedagogický základ)
pedagogický výskum (UPV, PP)
problémové správanie žiakov (pedagogický základ)