TlačiťTlačiť Slovenčina English Hľadať RSS

© 2005 – 2024 Roman Horváth, všetky práva vyhradené. Dnes je 26. 4. 2024.

Stránka sa načítava, prosím čakajte…

Dátum: 3. 12. 2019, pred piatimi rokmi

Tento jednoduchý príklad ukazuje využitie triedy Rad otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz) na cyklickú zmenu veľkosti robota a ohraničenie odrazom otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz) na rýchlu nedokonalú (náhodnú) simuláciu lopty uzavretej v krabici.

~

import knižnica.GRobot;
import knižnica.Rad;
import knižnica.Svet;

public class PulzujúcaNáhodnáLopta extends GRobot
{
	private Rad pulz = new Rad(5, 15, 2);

	private PulzujúcaNáhodnáLopta()
	{
		super(400, 300);
		Svet.zbaľ();
		ohranič(ODRAZ);
		náhodnýSmer();
		náhodnáPoloha();
		vypĺňajTvary();
		farba(modrá);
		rýchlosť(4);
	}

	@Override public void aktivita()
	{
		veľkosť(pulz.daj());
	}

	@Override public void kresliTvar()
	{
		krúžok();
	}

	@Override public void mimoHraníc()
	{
		náhodnýSmer();
	}

	public static void main(String[] args)
	{
		Svet.použiKonfiguráciu("PulzujúcaNáhodnáLopta.cfg");
		new PulzujúcaNáhodnáLopta();
	}
}

Výsledok

obrázok obrázok
Pulzujúci tvar lopty. Ukážka priebehu postupného vypĺňania plochy po spustení programu.