Stránka sa načítava, prosím čakajte…
© 2005 – 2024 Roman Horváth, všetky práva vyhradené. Dnes je 26. 4. 2024.
Dátum: 3. 12. 2019, pred piatimi rokmi
Tento jednoduchý príklad ukazuje využitie triedy Rad
na cyklickú zmenu veľkosti robota a ohraničenie odrazom na rýchlu nedokonalú (náhodnú) simuláciu lopty uzavretej v krabici.
~
import knižnica.GRobot; import knižnica.Rad; import knižnica.Svet; public class PulzujúcaNáhodnáLopta extends GRobot { private Rad pulz = new Rad(5, 15, 2); private PulzujúcaNáhodnáLopta() { super(400, 300); Svet.zbaľ(); ohranič(ODRAZ); náhodnýSmer(); náhodnáPoloha(); vypĺňajTvary(); farba(modrá); rýchlosť(4); } @Override public void aktivita() { veľkosť(pulz.daj()); } @Override public void kresliTvar() { krúžok(); } @Override public void mimoHraníc() { náhodnýSmer(); } public static void main(String[] args) { Svet.použiKonfiguráciu("PulzujúcaNáhodnáLopta.cfg"); new PulzujúcaNáhodnáLopta(); } }
Výsledok
Pulzujúci tvar lopty. | Ukážka priebehu postupného vypĺňania plochy po spustení programu. |