- Využitie biouhlia z čistiarenských kalov v zelených technológiách a obehovom hospodárstve
- Adaptácia výskumne ladenej koncepcie prírodovedného a technického vzdelávania pre dištančné a on‑line vyučovanie/skúmanie v éteri
- Pôdne aditíva na báze pyrolýznych materiálov pre stabilizáciu pôdnej organickej hmoty a recykláciu nutrične dôležitých látok
- IBSE ako nástroj pre získanie spôsobilostí a postojov žiakov a učiteľov k technickému a prírodovednému vzdelávaniu s ohľadom na požiadavky trhu práce
- Vplyv aplikácie termochemicky stabilizovaných čistiarenských kalov ako alternatív P‑minerálnych aditív v poľnohospodárstve
- I‑S.K.Y.P.E.
- Technika hrou
- Štúdium využiteľnosti pyrolýznych produktov na báze odpadovej biomasy a čistiarenských kalov v environmentálnych aplikáciách
- The Relevance of Science Education – Second
- Prírodovedné kurikulum pre základnú školu
- Chémia a spoločnosť
- Projekt Sustain
- Projekt Pri‑Sci‑Net
- Tvorba vzdelávacích materiálov pre pregraduálne a celoživotné vzdelávanie učiteľov chémie a pre riešiteľov úloh chemickej olympiády
- Projekt Fibonacci
- Princípy a stratégie komunikácie vedcov s verejnosťou
- Elektrochemické experimenty a úlohy vo vzdelávaní
- Inovácia vysokoškolskej prípravy a ďalšieho vzdelávania učiteľov chémie základných a stredných škôl využívajúca konštruktivistický prístup a smerujúca k zvýšeniu prírodovednej gramotnosti učiteľov i žiakov
- Projekt integrovaného vyučovania prírodných vied pre základnú školu
- Didaktické problémy elektronického vzdelávania
- Výživa a zdravie vo výchove a vzdelávaní
- Terénne pracovisko prírodovedného vzdelávania Trnavskej univerzity
- Pedagogické, sociálne a estetické problémy nasadenia počítačov do vzdelávania
- Neformálne vzdelávanie v chémii
- Continuing education system for academic staff in Trnava
- Podmienky implementácie konštruktivistických prístupov k prírodovednej výchove v pedagogickej kultúre Slovenska