Trnavská univerzita
v Trnave * Pedagogická
fakulta * Katedra chémie
Inovačné
trendy v prírodovednom vzdelávaní
Zborník
príspevkov z medzinárodného seminára doktorandov a mladých vedeckých
pracovníkov
Trnava 2007
Obsah ZÁMERY VÝSKUMOV DIZERTAČNÝCH PRÁC |
Jan
Čipera, Michal Dvořák, Martin Kamlar, Pavel Teplý |
Milan
Klečka |
Hana
Marvánová, Hana Čtrnáctová |
Júlia
Miklovičová |
Dana
Pisková, Milada Roštejnská, Renata Šulcová |
Miniprojekt
o chromatografii v obecné didaktice aneb Projektová metoda výuky
projektovou metodou |
Olga
Řádková |
Klára
Urbanová, Hana Čtrnáctová |
Integrovaný e-learning
v chémii: na príklade výučby elektrochemických zdrojov |
Lenka
Válková, František Schauer |
PREHĽADOVÉ A REŠERŠNÉ ŠTÚDIE |
Vojtech
Koleják |
Jiřina
Kolková |
Jana
Pribulová |
PÔVODNÉ VÝSKUMNÉ PRÁCE |
Uplatnenie absolventov Fakulty
prírodných vied UKF na trhu práce |
Gabriela
Czaková |
Miriam Gašparová |
Jana
Chmurová |
Marta
Kuhnová |
Zisťovanie úrovne formálneho myslenia vybraných
študentov chémie vysokých škôl pomocou IPDT testov |
Daniel
Kuchta, Ľubomír Held, Milan Veselský |
Lucia
Kukľová |
Mária
Martinkovičová |
Monika
Petriková, Monika Buchová |
TEORETICKÉ A KONCEPČNÉ PRÁCE |
Ireversibilní kapesní ohřívače
v školních chemických experimentech |
Pavel
Opatrný, Martin Bílek |
INÉ PRÍSPEVKY |
Školní
videoexperiment jako prostředek modernizace obsahu a metod vyučování |
Ivan
Bartoš |
Hasoň K.,
Jančář L. |
Jančář
L., Onofrejová L., Sichová L. a Hasoň K. |
Možnosti inovácie
geografického vzdelávania pre potreby trvalo udržateľného rozvoja |
Katarína
Kasanická, Katarína Vilinová |
PREDNÁŠKY |
Martin
Bílek |
Hana
Čtrnáctová |
Kvalitatívny výskum a výskum
v oblasti chemického vzdelávania |
Ľubomír
Held |
Pojmové mapy ako výskumný
a diagnostický prostriedok v chemickom vzdelávaní |
Miroslav
Prokša |
|
Zborník zostavili Mgr. Marta Kuhnová a Mgr. Júlia
Miklovičová.
Vydala Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta,
Katedra chémie.
Trnava 2007
ISBN 978-80-8082-131-9