Kudláčová, Blanka (ed.): Two sides of the Same Coin. Examples of Free and Unfree Education in Slovakia during the Period of Socialism. Berlín/Bratislava : Peter Lang/VEDA, 2023. 296 s. ISBN 978-3-631-90307-0/978-80-224-2018-1. | |
Brestovanský, Martin: Teoretické základy etickej výchovy. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2023. 416 s. ISBN 978-80-568-0549-7. | |
Gubricová, Janette: Junákova cesta k pionierovi: implementácia marxisticko-leninskej ideológie do neformálneho vzdelávania (príklad transformácie skautskej organizácie Junák na Pioniersku organizáciu). Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2022. 115 s. ISBN 978-80-568-0480-3. |
|
Dojčár, Martin (ed.): How Do We Discern Conspiracy Theories? Trnava : Pedagogická fakulta, 2022. 146 s. ISBN 978-80-568-0512-1. |
|
Gajdošíková Zeleiová, Jaroslava (ed.): Quality of life in cross-modal perspectives of inclusive education. Berlín : Peter Lang, 2022. 192 s. ISBN 978-3-631-77439-7. | |
Brestovanský, Martin - Grohová, Viera - Baranyai, Ladislav: Príbeh učiacej sa školy. Bratislava : Národný inštitút vzdelávania a mládeže, 2022. 142 s. ISBN 978-80-565-1518-1. | |
Bizová, Naďa: Inklúzia v neformálnej edukácii. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2021. 132 s. ISBN 978‑80‑568‑0437‑7. | |
Rajský, Andrej – Wiesenganger, Marek et al.: Relationality in Education of Morality. Berlín : Peter Lang, 2021. 164 s. ISBN 978‑3‑631‑85264‑4. |
|
Rajský, Andrej: Filozofia výchovy. Vybrané state. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2021. 267 s. ISBN 978‑80‑568‑0407‑0. |
|
Dojčár, Martin: Spirituálny dialóg. Bratislava : Teologická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2021. 118 s. [4,30 AH]. ISBN 978‑80‑568‑0149‑9. ⟨https://doi.org/10.31262/978‑80‑568‑0414‑8/2021 ⟩ |
|
Kudláčová, Blanka (ed.): Výchova a vzdelávanie slobodného človeka v podmienkach neslobody. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2020. 150 s. ISBN 978‑80‑568‑0284‑7. |
|
Feber, Jaromír – Rusnák, Peter – Rybas, Alexander: Chápanie slobody v ruskej filozofii 20. storočia. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2020. ISBN 978‑80‑568‑0285‑4. |
|
Dojčár, Martin: Kresťanská mystika. Trnava : Dobrá kniha, 2020. ISBN 978‑80‑9191‑268‑9. |
|
Dojčár, Martin (ed.): Alternatívna religiozita a vzdelávanie. 1. vydanie. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2020. 200 s. ISBN 978‑80‑568‑0275‑5. ⟨https://pdf.truni.sk/zborniky/alternativna‑religiozita‑2020/ ⟩. |
|
Brestovanský, Martin: Prosociálne morálne uvažovanie. Prirodzený vývin a intencionálny rozvoj. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2020. 173 s. ISBN 978‑80‑568‑0277‑9. |
|
Brestovanský, Martin (ed): Zuzana a jej škola. Príbeh profesijnej učiacej sa komunity. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity, 2020. 131 s. ISBN 978‑80‑568‑0275‑5. |
|
Kudláčová, Blanka (ed.): Pedagogické myslenie, školstvo a vzdelávanie na Slovensku v rokoch 1945 – 1989. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2019. 441 s. ISBN 978‑80‑568‑0369‑1. |
|
Brestovanský, Martin: Hodnoty, vzťahy a škola. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2019. 365 s. ISBN 978‑80‑568‑0143‑7. |
|
Kudláčová, Blanka – Rajský, Andrej (eds.): Education and “Pädagogik”. Philosophical and Historical Refelctions (Central, Southern and South‑Eastern Europe). Berlin : VEDA/Peter Lang, 2019. 328 s. ISBN 978‑3‑631‑77511‑0. |
|
Lechta, Viktor – Bizová, Naďa (eds.): Key Components of Inclusive Education. Berlin : VEDA/Peter Lang, 2019. 263 s. ISBN 978‑3‑631‑76858‑7. |
|
Kusý, Peter: Interpersonálna teória hudby – teoretické východiská, výskumné rezultáty a možnosti aplikácie. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity, 2018. 71 s. ISBN 978‑80‑568‑0125‑3. |
|
Kudláčová, Blanka (ed.): Pedagogické myslenie a školstvo na Slovensku od obdobia normalizácie po pád komunizmu. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2018. 245 s. ISBN 978‑80‑568‑0123‑9. |
|
Lechta, Viktor – Šuhajdová, Ivana (eds.): Koncept inkluzívnej edukácie v sociálno‑pedagogických bádaniach. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2018. 208 s. ISBN 978‑80‑568‑0122‑2. |
|
Šuhajdová, Ivana: Ľudský faktor, kľúčová podmienka inklúzie? Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2018. 100 s. ISBN 978‑80‑568‑0121‑5. |
|
Rajský, Andrej – Wiesenganger, Marek (et al.): Pomoc druhému na ceste cnosti. K filozoficko‑etickým aspektom prosociálnosti. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2018. 200 s. ISBN 978‑80‑568‑0103‑1. |
|
Wiesenganger, Marek – Katrincová, Terézia: Mravná výchova v štátnom národnom školstve na Slovensku v rokoch 1918 – 1939. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2017. 105 s. ISBN 978‑80‑568‑0093‑5. |
|
Dojčár, Martin: Self‑Transcendence and Prosociality. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2017. 178 s. ISBN 978‑3‑631‑73406‑3. |
|
Kudláčová, Blanka (ed.): Pedagogické myslenie a školstvo na Slovensku od konca 2. svetovej vojny po obdobie normalizácie. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2017. 212 s. ISBN 978‑80‑568‑0062‑1. |
|
Dojčár, Martin (ed.): Migrácia : náboženstvá bez hraníc – európska perspektíva. 1. vydanie. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2017. 111 s. ISBN 978‑80‑568‑0011‑9. |
|
Rajský, Andrej – Podmanický, Ivan (et al.): Človek človeku. K prameňom etickej výchovy. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2016. 339 s. ISBN 978‑80‑8082‑978‑0. |
|
Dojčár, Martin (ed.): Religiofóbia: Realita, prevencia, edukácia. 1. vydanie. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2016. 96 s. ISBN 978‑80‑8082‑952‑0. |
|
Gajdošíková Zeleiová, Jaroslava (ed.): Topografia kvality života v inkluzívnej edukácii. Bratislava : Iris, 2016. 358 s. ISBN 978‑80‑89726‑82‑0. |
|
Lechta, Viktor (ed.): Inkluzivní pedagogika. Praha : Portál, 2016. 464 s. ISBN 978‑80‑262‑1123‑5. |
|
Kudláčová, Blanka (ed.): Pedagogické myslenie, školstvo a vzdelávanie na Slovensku v rokoch 1918 – 1945. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2016. 413 s. ISBN 978‑80‑8082‑955‑1. |
|
Bullock, Steve – Brestovanský, Martin – Lenčo, Peter (eds.): Inclusion, Diversity and Equality in Youth Work. The Principles and Approaches. Project Report. Cheltenham : University of Gloucestershire, 2015. 119 s. ISBN 13 978‑1‑86174‑222‑3. |
|
Šimegová, Miroslava – Bizová, Naďa – Brestovanský, Martin (eds.): Školská psychológia a kvalita života na školách. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2015. 357 s. ISBN 978‑80‑8082‑837‑0. | |
Kudláčová, Blanka (ed.): Pedagogické myslenie a školstvo na Slovensku v rokoch 1939 – 1945. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2015. 178 s. ISBN 978‑80‑8082‑842‑4. | |
Kudláčová, Blanka – Rajský, Andrej (eds.): Kontexty filozofie výchovy v novoveku a súčasnej perspektíve. Contexts of Philosphy of Education in Modern Times and Contemporary Perspective. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, 2014. 322 s. ISBN 978‑80‑8082‑772‑4. |
|
Kudláčová, Blanka (ed.): Pedagogické myslenie a školstvo na Slovensku v medzivojnovom období. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2014. 160 s. ISBN 978‑80‑8082‑811‑0. |
|
Podmanický, Ivan – Rajský, Andrej (et al.): Prosociálnosť a etická výchova. Skúsenosti a perspektívy. Trnava : Universitas Tyrnaviensis, 2014. ISBN 978‑80‑8082‑804‑2. |
|
Lechta, Viktor – Kudláčová, Blanka (eds.): Reflection of inclusive education of the 21st Century in Correlative Scientific Fields (How to Turn Risks into Chances). Frankfurt a. Mohan : Peter Lang Publishing, 2013. 170 s. ISBN 978‑3‑631‑64835‑3. |
|
Lechta, Viktor (ed.): Inkluzívna pedagogika a jej komponenty. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis – Trnavská univerzita, 2013. 232 s. ISBN 978‑80‑8082‑704‑5. |
|
Adamík‑Šimegová, Miroslava – Szeliga, Peter: Výskum šikanovania v prostredí školy. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2013. 125 s. ISBN 978‑80‑8082‑543‑0. |
|
Cséfalvay, Zsolt – Lechta, Viktor: Diagnostika narušené komunikační schopnosti u dospělých. Praha : Portál, 2013. 232 s. ISBN 978‑80‑262‑0364‑3. |
|
Kudláčová, Blanka – Rajský, Andrej (eds.): Európske pedagogické myslenie (od moderny k postmoderne po súčasnosť). Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2012, 293 s. ISBN 978‑80‑8082‑574‑4. |
|
Lechta, Viktor (ed.): Výchovný aspekt inluzívnej edukácie a jeho dimenzie. Bratislava : IRIS, 2012. 370 s. ISBN 978‑80‑89256‑89‑1. |
|
Problém globálneho spolužitia / antropologické východisko / Martin Dojčár; [1. vyd.]. – Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2012. – 117 s. ISBN 978‑80‑8082‑521‑8. |
|
Sitarčíková, Zuzana: O šľachtení človeka (nanotechnológie, transhumanizmus a ľudská prirodzenosť). Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2012, 201 s. ISBN 978‑80‑8082‑560‑7. |
|
Základy psychológie ľudí so zrakovým postihnutím / Ladislav Požár; [recenzenti: Viktor Lechta, Viera Andreánska]. – 1. vyd. – Bratislava : Z‑F LINGUA Bratislava, 2012. – [98 s.]. ISBN 978‑80‑89113‑71‑0. |
|
Zeleiová, Jaroslava G.: Psychodynamické aspekty muzikoterapie. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2012. 232 s. ISBN 978‑80‑8082‑492‑1. |
|
Adamík‑Šimegová, Miroslava – Kováčová, Barbora (eds.): Kognitívne, emocionálne a morálne aspekty školského šikanovania a ich využitie v prevencii šikanovania na základnej škole. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, 2011. 305 s. ISBN 978‑80‑8082‑420‑4. |
|
Adamík‑Šimegová, Miroslava – Kováčová, Barbora (eds.): Šikanovanie v prostredí školy. Možnosti prevencie a zvládania. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2011. 262 s. ISBN 978‑80‑8082‑484‑6. |
|
Gajdošíková Zeleiová, Jaroslava (ed.): Retrospektívy a perspektívy psychológie ľudí s postihnutím na Slovensku. [CD‑ROM]. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, 2011. 27 s. ISBN 978‑80‑8082‑515‑7. |
|
Když naše dítě nemluví plynule: koktavost a jiné neplynulosti řeči / Viktor Lechta, Barbara Králiková. – [1. vyd.]. – Praha : Portál, 2011. – [124 s.]. ISBN 978‑80‑7367‑849‑4. |
|
Krušinská, Martina – Zeleiová, Jaroslava G.: Hudobno‑výchovné a hudobno‑terapeutické moduly. Podnety z tvorivých dielní akcentujúcich zdroje ľudovej tvorby a osobnej identity. Ružomberok : Verbum Pedagogickej fakulty Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2011. 184 s. ISBN 978‑80‑8084‑765‑4. |
|
Kudláčová, Blanka – Sztobryn, Sławomir (eds.): Kontexty filozofie výchovy v historickej a súčasnej perspektíve. Context of Philosophy of Education in Historical and Contemorary Perspective. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, 2011. 428 s. ISBN 978‑80‑8082‑439‑6. |
|
Lechta, Viktor (ed.): Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém. Inklusive Edukation als mehrdimensionales Erziehungsproblem. Bratislava : IRIS, 2011. 312 s. ISBN 978‑80‑89256‑69‑3. |
|
Pejřimovská, Jitka – Zeleiová, Jaroslava G.: Dimenzie muzikoterapie. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, 2011. 220 s. ISBN 978‑80‑8082‑331‑3. |
|
Terapie narušené komunikační schopnosti / Viktor Lechta a kol.; – 2. aktualizované vydání. – Praha : Portál, 2011. – [392 s.]. ISBN 978‑80‑7367‑901‑9. |
|
Wprowadzenie do logopedii / Grazyna Gunia, Viktor Lechta; 2. vyd. Kraków : Impuls. 2011. 190 s. ISBN 978‑83‑7850‑097‑1. |
|
Zeleiová, Jaroslava G. (ed.): Inkluzívne trendy v hudobnej pedagogike – expresívno‑terapeutické prístupy. [CD‑ROM]. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, 2011. 140 NS. ISBN 978‑80‑8082‑491‑4. |
|
Kratochvílová, Emília: Pedagogika voľného času. Výchova v čase mimo vyučovania v pedagogickej teórii a v praxi. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2010. 358 s. ISBN 978‑80‑8082‑330‑6. |
|
Kudláčová, Blanka (ed.): Európske pedagogické myslenie od antiky po modernu. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2010. 320 s. ISBN 978‑80‑8082‑336‑8. |
|
Lechta, Viktor: Koktavost (integrativní prístup). Praha : Portál, 2010. 336 s. ISBN 978‑80‑7367‑643‑8. |
|
Lechta, Viktor (ed.): Základy inkluzivní pedagogiky: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha : Portál, 2010. 440 s. ISBN 978‑80‑7367‑679‑7. |
|
Lechta, Viktor a kol. Transdiciplinárne aspekty inkluzívnej pedagogiky. Bratislava : EMITplus s. r. o., 2010. 321 s. ISBN 978‑80‑970623‑2‑3. |
|
Brestovanský, Martin – Rajský, Andrej (eds.): Pedagogika a saleziánsky preventívny systém edukácie. [CD‑ROM]. Zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2009. ISBN 978‑80‑8082‑254‑5. |
|
Gajdošíková Zeleiová, Jaroslava (ed.): Etnopedagogické a muzikoterapeutické paradigmy v hudobnej pedagogike. [CD‑ROM]. Zborník z medzinárodnej konferencie konanej v rámci sympózia k Európskemu roku kreativity a inovácií v Ružomberku, 27. – 30. 4. 2009. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2009. 220 s. ISBN 978‑80‑8084‑441‑7. |
|
Gajdošíková Zeleiová, Jaroslava – Podpera, Rastislav (eds.): Hudba – kultúra – spoločnosť. Dynamické faktory súčasných premien. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, 2009. 194 s. ISBN 978‑80‑8082‑307‑8. |
|
Kariková, Soňa – Šimegová, Miroslava: Šikanovanie na stredných školách v Slovenskej republike. Opole : Uniwersytet Opolski, 2009. 172 s. ISBN 978‑83‑926832‑7‑8. |
|
Kudláčová, Blanka: Dejiny pedagogického myslenia I (počiatky vedomej výchovy a pedagogickej teórie). Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2009. 414 s. ISBN 978‑80‑8082‑303‑0. |
|
Lechta, Viktor a kol.: Východiská a perspektívy inkluzívnej pedagogiky/Ausgangspunkte und Perspektiven der inklusiven Pädagogik. Martin : Osveta, 2009. 128 s. ISBN 978‑80‑8063‑303‑5. |
|
Rajský, Andrej: Nihilistický kontext kultivácie mladého človeka (filozoficko‑etický pohľad). Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2009. 207 s. ISBN 978‑80‑8082‑297. |
|
Kratochvílová, Emília (ed.): Pedagogika voľného času – teória a prax. Zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2008. 372 s. ISBN 978‑80‑8082‑171‑5. |
|
Krbaťa, Peter a kol. (Krušinská, Martina – Gajdošíková Zeleiová, Jaroslava): Psychológia hudby nielen pre hudobníkov. Od hľadania vzťahu k hudbe k umeleckému majstrovstvu. Varín : AB, 2008. 364 s. ISBN 978‑80‑969808‑6‑4. |
|
Kudláčová, Blanka (ed.): Topológia človeka vo vzťahu k výchove a vzdelávaniu v európskej tradícii. [CD‑ROM]. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave Pedagogická fakulta, 2008. ISBN 978‑80‑8082‑242‑2. |
|
Symptomatické poruchy řeči u dětí / Viktor Lechta. – vyd. 2. Praha : Portál, 2008. – 191 s. ISBN 978‑80‑7367‑433‑5. |
|
Kudláčová, Blanka: Človek a výchova v dejinách európskeho myslenia. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2007. 199 s. ISBN 978‑80‑8082‑120‑3. |
|
Požár, Ladislav: Základy psychológie ľudí s postihnutím. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2007. 184 s. ISBN 978‑80‑8082‑147‑0. |
|
Rajský, Andrej: Osoba ako ikona tajomstva. Príspevok k personalistickej antropológii. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2007. 186 s. ISBN 978‑80‑8082‑146‑3. |
|
Šimegová, Miroslava: Šikanovie v školskom prostredí. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Pedagogická fakulta, 2007. 105 s. ISBN 978‑80‑8083‑384‑8. |
|
Zeleiová, Jaroslava: Muzikoterapie. Východiska, koncepty, principy a praxe. Praha : Portál, 2007, 256 s. ISBN 978‑80‑7367‑237‑9. |
|
Kudláčová, Blanka: Fenomén výchovy (historicko‑filozoficko‑antropologický aspekt). Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis/VEDA, 2006. 160 s. ISBN 80‑8082‑060‑0 a 80‑224‑0904‑9. |