Stránka sa načítava, prosím čakajte…
Súvisiace informácie:
- Informačné listy predmetov aktuálneho akademického roka sú prístupné prostredníctvom verejnej časti
akademického informačného systému MAIS.
- Bližšie informácie o prijímacích pohovoroch a rozvrhu nájdete na fakultnej stránke v sekcii Uchádzač » Prijímacie konanie » Informácie o prijímacom konaní » Doktorandské.
Študijný odbor: | odborová didaktika |
---|---|
Číslo odboru: | 1.1.10 |
Študijný program: | teória chemického vzdelávania, 3. stupeň, PhD. |
Garanti: | prof. PhDr. Ľubomír Held, CSc. |
Spolugaranti: | doc. Ing. Andrej Kolarovič, PhD., doc. RNDr. Martin Pipíška, PhD. |
Vysvetlivky:
TPA | – | typ predmetu (aktivity) | KR | – | kredity | ČŠP | – | časti študijného programu | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SJŠP | – | skupina jednotiek študijného programu | ZaG | – | zabezpečuje a garantuje |
jednotky študijného programu (aktivity) | TPA | KR | ČŠP | SJŠP | ZaG |
---|---|---|---|---|---|
diagnostika a evalvácia v prírodovednom vzdelávaní | P | 7 | študijná | 1 | prof. PhDr. Ľubomír Held, CSc., doc. PhDr. Jana Bérešová, PhD. Mgr. Paulína Koršňáková, PhD. |
metodológia pedagogického výskumu | P | 7 | študijná | 1 | prof. PhDr. Ľubomír Held, CSc. |
teória chemického vzdelávania 1 | P | 8 | študijná | 1 | prof. PhDr. Ľubomír Held, CSc. |
teória chemického vzdelávania 2 | P | 8 | študijná | 1 | prof. PhDr. Ľubomír Held, CSc. |
súčty | 30 | ||||
všeobecná chémia D | PV | 10 | študijná | 2 | doc. Ing. Andrej Kolarovič, PhD. |
anorganická chémia D | PV | 10 | študijná | 2 | doc. Ing. Mária Linkešová, CSc. |
organická chémia a biochémia D | PV | 10 | študijná | 2 | doc. Ing. Andrej Kolarovič, PhD., doc. RNDr. Martin Pipíška, PhD. |
súčty | min. 20 | ||||
komplementárne odbor. a osobn. rozvoj. predmety | V | študijná | 2 | z ponuky univerzity | |
pedagogická činnosť | |||||
priama vyučovacia činnosť (len denní študenti) | á 2 max. 8/AR | pedagogické a odborné činnosti | 3 | vedúci prislúchajúcej katedry | |
podporná pedagogická činnosť mimo priamej vyučovacej činnosti | max. 4/AR | pedagogické a odborné činnosti | 3 | vedúci prislúchajúcej katedry | |
oponovanie záverečnej práce | á 2 max. 12/AR | pedagogické a odborné činnosti | 3 | vedúci prislúchajúcej katedry | |
vedenie záverečnej práce | á 3 max. 15/AR | pedagogické a odborné činnosti | 3 | vedúci prislúchajúcej katedry | |
súčty | min. 20 | ||||
prvý blok jednotiek vedeckej časti študijného programu | |||||
publikácie zaradené v kategóriách AAA, ABA, ACA |
á 50 | vedecká | 4 | školiteľ | |
publikácie zaradené v kategóriách AAB, ABB, ACB, ADC, ADD, BDC, BDD |
á 30 | vedecká | 4 | školiteľ | |
publikácie zaradené v kategóriách BAA,BAB, BCB, BCI, FAI |
á 25 | vedecká | 4 | školiteľ | |
Publikácie zaradené v kategóriách abc, ACC, ADE, AEC, AFA, AFC |
á 15 | vedecká | 4 | školiteľ | |
publikácie zaradené v kategóriách ABD, ACD, ADF, AED, AFB, AFD, EAI, EAJ |
á 10 | vedecká | 4 | školiteľ | |
publikácie zaradené v kategóriách AFE, AFG, AFI, BBA, BCK, BDE, BEC |
á 5 | vedecká | 4 | školiteľ | |
publikácie zaradené v kategóriách AFF, AFH, AFJ, BBB, BDF, BED, EDI, EDJ |
á 3 | vedecká | 4 | školiteľ | |
súčty | min. 30 | ||||
Kategórie publikácií vychádzajú zo smernice č.13/2008‑R O bibliografickej registrácii a kategorizácii publikačnej činnosti, umeleckej činnosti a ohlasov. | |||||
druhý blok jednotiek vedeckej časti študijného programu | |||||
členstvo v organizačných výboroch konferencií | á 2 | vedecká | 5 | školiteľ | |
citácie, ohlasy – domácezahraničnéSCI | á 3/5/10 | vedecká | 5 | školiteľ | |
redakčná a edičná činnosť | á 5 | vedecká | 5 | školiteľ | |
zodpovedný riešiteľ tímu vedeckého projektu | á 15 | vedecká | 5 | školiteľ | |
člen riešiteľského tímu vedeckého projektu | á 8 | vedecká | 5 | školiteľ | |
zodpovedný riešiteľ tímu odborného projektu | á 10 | vedecká | 5 | školiteľ | |
člen riešiteľského tímu odborného projektu | á 5 | vedecká | 5 | školiteľ | |
publikovanie správ a informácií | á 2 | vedecká | 5 | školiteľ | |
súčty | min. 10 | ||||
výstupy dizertácie | |||||
vypracovanie projektu dizertačnej práce s obhajobou | P | 10 | vedecká | 6 | školiteľ |
metodológia pedagogického výskumu | P | 2 | študijná | 6 | komisia pre štátne dizertačné skúšky |
teória chemického vzdelávania | P | 2 | študijná | 6 | komisia pre štátne dizertačné skúšky |
voliteľný predmet z teórie chemického vzdelávania súvzťažný s dizertačnou prácou | P | 2 | študijná | 6 | komisia pre štátne dizertačné skúšky |
dizertačná práca s obhajobou | P | 40 | vedecká | 6 | školiteľ |
súčty | 56 | ||||
súčet kreditov za povinné predmety (1. skupina) | 30 | ||||
minimálny počet kreditov z PV predmetov v 2. skupine, ktoré študent musí získať: | 20 | ||||
minimálny počet kreditov z PV predmetov v 3. skupine, ktoré študent musí získať: | 20 | ||||
minimálny počet kreditov za aktivity v 4. skupine, ktoré študent musí získať: | 30 | ||||
minimálny počet kreditov za aktivity v 5. skupine, ktoré študent musí získať: | 10 | ||||
súčet kreditov za 6. skupinu: | 56 | ||||
minimálny počet kreditov z vedeckej, študijnej a pedagogickej časti programu, ktoré študent musí získať: | 180 |