The page is loading, please wait…
doc. Mgr. Hana Vančová, PhD.
Position: | Deputy Head of Department | |
---|---|---|
Study Advisor (details in Slovak: pre jednoodborové študijné programy anglického jazyka a literatúry) | ||
Study Advisor (details in Slovak: pre študijné programy v kombinácii s anglickým jazykom a literatúrou) | ||
Room: | 531 | |
Extension: | 528 | |
E‑mail: | ||
Research/art/teacher profile of a person: ![]() |
Education and Qualification Growth
Academic Degree: | Mgr., učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov: anglický jazyk a literatúra – slovenský jazyk a literatúra, PdF TU v Trnave, 2009 |
---|---|
PhD., pedagogika, PdF TU v Trnave, 2012 |
Internships and Study Abroad
- Študentská mobilita Socrates/Erasmus: 2010/2011, Utrechtská univerzita, Utrecht, Holandsko.
Areas of Teaching
- fonetika a fonológia anglického jazyka (Bc., 2/2),
- fonetika a fonológia anglického jazyka 1 (Bc., 2/2),
- fonetika a fonológia anglického jazyka 2 (Bc., 2/2),
- angličtina pre internet (Bc., 0/2).
Previous Teaching Activities
- základy lexikografie (Bc., 0/2),
- komunikácia v anglickom jazyku 4 (Bc., 0/2),
- všeobecná jazykoveda (Bc., 2/0).
Other Teaching Activities
kontinuálne vzdelávanie pedagógov
Selected Publications
Vysokoškolské učebnice
Vančová, Hana: Phonetics and Phonology – A Practical Introduction to Pronunciation and Transcription. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2016. 99 s. [3,58 AH]. ISBN 978‑80‑568‑0009‑6. 1,40 MB (1,33 MiB), 23. 2. 2017
Vedecké práce v ostatných vedeckých časopisoch
- Vančová, H.: The pronunciation mistakes of Slovak learners of English. In Educational Alternatives. ISSN 1314‑7277. Vol. 14(2016), p. 264–272.
- Vančová, H.: Popular words in English. In Language, Individual & Society = Journal of international scientific publications : peer‑reviewed open access journal. ISSN 1313‑2547.
Vol. 10(2016), p. 72–79.
- Halász, P., Vančová, H.: A comparison of selected phonetic, grammatical and lexical features and equivalents in contemporary German and English. In Language, Individual & Society = Journal of international scientific publications : peer‑reviewed open access journal. ISSN 1313‑2547.
Vol. 9(2015), p. 50–60.
- Vančová, H.: Irony in the Importance of Being Earnest by Oscar Wilde. In Language, Individual & Society = Journal of international scientific publications : peer‑reviewed open access journal. ISSN 1313‑2547.
Vol. 9(2015), p. 42–49.
- Halász, P., Vančová, H.: Kontrastívny pohľad na vybrané zvukové, gramatické a lexikálne javy a ich ekvivalenty v súčasnej nemčine a angličtine ako cieľových germánskych jazykoch. 2015.
- Vančová, H.: Eye Movements during the Reading of Literary Text. In Language, Individual & Society. Vol. 8(2014), p. 150–157. ISSN 1313‑2547.
- Vančová, H.: Pronunciation of Loan Words in Slovak Language of Electronic Media. In Media & Mass Communication. Vol. 3(2014), p. 106–116. ISSN 1314‑8028.
- Vančová, H.: Eye Movements during the Performance of Reading Comprehension Tasks. In Educational Alternatives. Vol. 12(2014), p. 862–870. ISSN 1313‑2571.
- Vančová, H.: Experimental Methods in Linguistic Research. In Lingua Tyrnaviensis 2011. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2011. ISBN 978‑80‑8082‑495‑2. S. 104–113.
- Vančová, H.: Výsledky experimentálneho výskumu čítania. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II, 2012. ISBN 978‑80‑87533‑03‑1. CD‑ROM, s. 540–545.
- Vančová, H.: Experimental reading. In Jazyková kompetencia ako súčasť celoživotného vzdelávania. Trnava : Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce Trnavskej univerzity v Trnave, 2011. ISBN 978‑80‑8082‑507‑2. S. 120–125.
- Vančová, H.: Reading/Comprehension of Literary Text. In Jazyková kompetencia ako súčasť celoživotného vzdelávania. Trnava : Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce Trnavskej univerzity v Trnave, 2010. ISBN 978‑80‑8082‑339‑9. S. 199–212.
Selection of Participating in the Project
- Projekt APVV SK‑PT‑2015‑0013. Samohodnotenie relevantné pre základné a stredné školy ako proces k zlepšovaniu sa a zabezpečovaniu kvality.
- Projekty CERF – participácia na kalibrácii deskriptorov Spoločného Európskeho referenčného rámca v oblastiach: mediácia v komunikácii, fonológia a plurilingvistické kompetencie.
Please, select one of informational tabs.