Ponuka programov rozširujúceho vzdelávania na akademický rok 2025/2026
Východiskový študijný program: | učiteľstvo chémie v kombinácii |
Študijný odbor: | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Forma štúdia: | externá |
Rozsah programu a dĺžka trvania: | 4 semestre/2 roky s dotáciou 200 vyučovacích hodín |
Garantujúce pracovisko: | Katedra chémie, Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave, Priemyselná 4, 918 43 Trnava |
Osoba zodpovedná za študijný program (garant): | prof. PaedDr. Ondrej Kaščák, PhD. |
Koordinátor rozširujúceho štúdia: | doc. Dana Masaryková, PhD. |
Cieľ
Cieľom rozširujúceho štúdia je rozšíriť si už existujúcu pedagogickú kvalifikáciu o pedagogickú spôsobilosť vyučovať predmet Chémia na základnej škole v 2. a 3. cykle.
Profil absolventa
Absolvent si rozširuje kvalifikačný predpoklad v rámci dosiahnutého stupňa vzdelania na vyučovanie predmetu Chémia na základnej škole v 2. a 3. cykle.
Oprávnení uchádzači
Na rozširujúce štúdium pre učiteľstvo pre základné školy pre predmet chémia podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, je možné prijať:
- absolventa druhého stupňa vysokoškolského štúdia študijného programu v odbore učiteľstvo a pedagogické vedy,
- absolventa druhého stupňa vysokoškolského štúdia neučiteľského študijného programu, ktorý si doplnil pedagogické vzdelanie absolvovaním doplňujúceho pedagogického štúdia.
Prijímacie konanie na RŠ sa uskutočňuje formou podania prihlášky bez prijímacej skúšky a to vzhľadom na platnú legislatívu, ktorá upravuje organizáciu rozširujúceho štúdia.
Metóda štúdia
Výučba je organizovaná kombinovanou metódou, ktorá spája vyučovanie a konzultácie prezenčnou formou, online výučbu a konzultácie a individuálne samoštúdium.
Názov odbornej témy | Počet hodín spolu | Z toho cvičenia/semináre | Ročník | Semester (Z – zimný, L – letný) | Spôsob ukončenia |
Všeobecná a fyzikálna chémia | 27 | 13 | 1 | Z | skúška |
Anorganická chémia | 23 | 11 | 1 | Z | skúška |
Laboratórna technika | 11 | 11 | 1 | Z | priebežne/ protokoly |
Organická chémia | 27 | 15 | 1 | L | skúška |
Analytická chémia | 11 | 5 | 1 | L | skúška |
Biochémia | 23 | 12 | 2 | Z | skúška |
Toxikológia a návykové látky | 8 | X | 2 | Z | skúška |
Technika a didaktika školských pokusov | 16 | 16 | 2 | Z | priebežne/ protokoly |
Teória a prax vyučovania chémie | 23 | 16 | 2 | Z | skúška |
Chémia životného prostredia | 11 | X | 2 | Z | skúška |
Spotrebiteľská chémia | 7 | 3 | 2 | L | skúška |
Pedagogická prax (výučba – výstupy) | 7 | 2 | L | priebežne/ protokoly | |
Konzultácie k záverečnej práci | 6 | 2 | L | absolvoval | |
Záverečná práca s obhajobou | 2 | L | skúška | ||
Záverečná skúška | 2 | L | skúška | ||
Spolu | 200 |
Východiskový študijný program: | učiteľstvo informatiky v kombinácii |
Študijný odbor: | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Forma štúdia: | externá |
Rozsah programu a dĺžka trvania: | 4 semestre/2 roky s dotáciou 200 vyučovacích hodín |
Garantujúce pracovisko: | Katedra matematiky a informatiky, Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave, Priemyselná 4, 918 43 Trnava |
Osoba zodpovedná za študijný program (garant): | prof. PaedDr. Ondrej Kaščák, PhD. |
Koordinátor rozširujúceho štúdia: | doc. Dana Masaryková, PhD. |
Cieľ
Cieľom rozširujúceho štúdia je rozšíriť si už existujúcu pedagogickú kvalifikáciu o pedagogickú spôsobilosť vyučovať predmet Informatika na základnej škole v 2. a 3. cykle.
Profil absolventa
Absolvent si rozširuje kvalifikačný predpoklad v rámci dosiahnutého stupňa vzdelania na vyučovanie predmetu Informatika na základnej škole v 2. a 3. cykle.
Oprávnení uchádzači
Na rozširujúce štúdium pre učiteľstvo pre základné školy pre predmet informatika podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, je možné prijať:
- absolventa druhého stupňa vysokoškolského štúdia študijného programu v odbore učiteľstvo a pedagogické vedy,
- absolventa druhého stupňa vysokoškolského štúdia neučiteľského študijného programu, ktorý si doplnil pedagogické vzdelanie absolvovaním doplňujúceho pedagogického štúdia.
Prijímacie konanie na RŠ sa uskutočňuje formou podania prihlášky bez prijímacej skúšky a to vzhľadom na platnú legislatívu, ktorá upravuje organizáciu rozširujúceho štúdia.
Metóda štúdia
Výučba je organizovaná kombinovanou metódou, ktorá spája vyučovanie a konzultácie prezenčnou formou, online výučbu a konzultácie a individuálne samoštúdium.
Názov odbornej témy | Počet hodín spolu | Ročník | Semester (Z – zimný, L – letný) | Spôsob ukončenia |
Programovanie 1 | 12 | 1 | Z | skúška |
Hardvér a softvér osobných počítačov | 10 | 1 | Z | skúška |
Úvod do štúdia informatiky | 8 | 1 | Z | skúška |
Databázové systémy | 6 | 1 | Z | skúška |
MS Office v pedagogickej praxi | 6 | 1 | Z | skúška |
IKT vo vzdelávaní | 6 | 1 | Z | skúška |
Grafické editory a tvorba animácií | 4 | 1 | Z | skúška |
Umelá inteligencia v edukácii | 8 | 1 | Z | skúška |
Programovanie 2 | 12 | 1 | L | skúška |
Počítačové siete a mobilné zariadenia | 10 | 1 | L | skúška |
Počítačová a internetová bezpečnosť | 10 | 1 | L | skúška |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní | 8 | 1 | L | skúška |
Tvorba počítačových testov a elektronických dotazníkov | 4 | 1 | L | skúška |
Elektronické učebnice a ich tvorba | 4 | 1 | L | skúška |
Správa prostriedkov IKT na školách | 4 | 1 | L | skúška |
Školské informačné systémy | 4 | 1 | L | skúška |
Didaktické počítačové hry | 4 | 1 | L | skúška |
Modelovanie a simulácie v edukácii | 8 | 2 | Z | skúška |
Detské programovacie prostredia | 12 | 2 | Z | skúška |
Riešenie úloh programátorských súťaží | 6 | 2 | Z | skúška |
Tvorba edukačných webových aplikácií | 6 | 2 | Z | skúška |
Didaktika informatiky | 24 | 2 | Z | skúška |
Didaktika programovania | 24 | 2 | L | skúška |
Záverečná práca s obhajobou | 0 | 2 | L | skúška |
Záverečná skúška | 0 | 2 | L | skúška |
Východiskový študijný program: | učiteľstvo matematiky v kombinácii |
Študijný odbor: | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Forma štúdia: | externá |
Rozsah programu a dĺžka trvania: | 4 semestre/2 roky s dotáciou 200 vyučovacích hodín |
Garantujúce pracovisko: | Katedra matematiky a informatiky, Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave, Priemyselná 4, 918 43 Trnava |
Osoba zodpovedná za študijný program (garant): | prof. PaedDr. Ondrej Kaščák, PhD. |
Koordinátor rozširujúceho štúdia: | doc. Dana Masaryková, PhD. |
Cieľ
Cieľom rozširujúceho štúdia je rozšíriť si už existujúcu pedagogickú kvalifikáciu o pedagogickú spôsobilosť vyučovať predmet Matematika na základnej škole v 2. a 3. cykle.
Profil absolventa
Absolvent si rozširuje kvalifikačný predpoklad v rámci dosiahnutého stupňa vzdelania na vyučovanie predmetu Matematika na základnej škole v 2. a 3. cykle.
Oprávnení uchádzači
Na rozširujúce štúdium pre učiteľstvo pre základné školy pre predmet matematika podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, je možné prijať:
- absolventa druhého stupňa vysokoškolského štúdia študijného programu v odbore učiteľstvo a pedagogické vedy,
- absolventa druhého stupňa vysokoškolského štúdia neučiteľského študijného programu, ktorý si doplnil pedagogické vzdelanie absolvovaním doplňujúceho pedagogického štúdia.
Prijímacie konanie na RŠ sa uskutočňuje formou podania prihlášky bez prijímacej skúšky a to vzhľadom na platnú legislatívu, ktorá upravuje organizáciu rozširujúceho štúdia.
Metóda štúdia
Výučba je organizovaná kombinovanou metódou, ktorá spája vyučovanie a konzultácie prezenčnou formou, online výučbu a konzultácie a individuálne samoštúdium.
Názov odbornej témy | Počet hodín spolu | Ročník | Semester (Z – zimný, L – letný) | Spôsob ukončenia |
Úvod do štúdia algebry | 8 | 1 | Z | skúška |
Úvod do štúdia matematickej analýzy | 8 | 1 | Z | skúška |
Úvod do štúdia geometrie | 8 | 1 | Z | skúška |
Základy logiky, kombinatoriky, pravdepodobnosti | 8 | 1 | Z | skúška |
Algebra 1 | 12 | 1 | Z | skúška |
Matematická analýza 1 | 12 | 1 | Z | skúška |
Finančná matematika | 4 | 1 | Z | skúška |
Algebra 2 | 12 | 1 | L | skúška |
Metódy riešenia úloh matematických súťaží | 8 | 1 | L | skúška |
Matematická analýza 2 | 12 | 1 | L | skúška |
Geometria 1 | 12 | 1 | L | skúška |
Elementárna teória čísel | 8 | 1 | L | skúška |
Metódy riešenia matematických úloh | 8 | 1 | L | skúška |
Geometria 2 | 12 | 2 | Z | skúška |
Elektronické prostriedky a prostredia vo vyučovaní matematiky | 12 | 2 | Z | skúška |
Hejného metóda vyučovania matematiky | 4 | 2 | Z | skúška |
Manipulačná geometria | 4 | 2 | Z | skúška |
Teória a prax vyučovania matematiky 1 | 24 | 2 | Z | skúška |
Teória a prax vyučovania matematiky 2 | 24 | 2 | L | skúška |
Záverečná práca s obhajobou | 0 | 2 | L | skúška |
Záverečná skúška | 0 | 2 | L | skúška |
Rozširujúce štúdium pre učiteľstvo pre základné školy
pre vzdelávaciu oblasť človek a príroda
Východiskový študijný program: | učiteľstvo chémie v kombinácii, učiteľstvo biológie v kombinácii |
Študijný odbor: | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Forma štúdia: | externá |
Rozsah programu a dĺžka trvania: | 4 semestre/2 roky s dotáciou 200 vyučovacích hodín |
Garantujúce pracovisko: | Katedra biológie, Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave, Priemyselná 4, 918 43 Trnava |
Osoba zodpovedná za študijný program (garant): | prof. PaedDr. Ondrej Kaščák, PhD. |
Koordinátor rozširujúceho štúdia: | doc. Dana Masaryková, PhD. |
Cieľ
Cieľom rozširujúceho štúdia je rozšíriť si už existujúcu pedagogickú kvalifikáciu o pedagogickú spôsobilosť vyučovať vzdelávaciu oblasť Človek a príroda na základnej škole v 2. a 3. cykle.
Profil absolventa
Absolvent si rozširuje kvalifikačný predpoklad v rámci dosiahnutého stupňa vzdelania na zabezpečenie vzdelávacej oblasti Človek a príroda na základnej škole v 2. a 3. cykle.
Oprávnení uchádzači
Na rozširujúce štúdium pre učiteľstvo pre základné školy pre vzdelávaciu oblasť človek a príroda podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, je možné prijať:
- absolventa druhého stupňa vysokoškolského štúdia študijného programu v odbore učiteľstvo a pedagogické vedy,
- absolventa druhého stupňa vysokoškolského štúdia neučiteľského študijného programu, ktorý si doplnil pedagogické vzdelanie absolvovaním doplňujúceho pedagogického štúdia.
Podmienkou prijatia na toto štúdium je, že uchádzač má aprobáciu aspoň na jeden predmet z predmetov vzdelávacej oblasti človek a príroda podľa Štátneho vzdelávacieho programu pre základné vzdelávanie (2023): biológia, chémia, fyzika.
Prijímacie konanie na RŠ sa uskutočňuje formou podania prihlášky bez prijímacej skúšky a to vzhľadom na platnú legislatívu, ktorá upravuje organizáciu rozširujúceho štúdia.
Metóda štúdia
Výučba je organizovaná kombinovanou metódou, ktorá spája vyučovanie a konzultácie prezenčnou formou, online výučbu a konzultácie a individuálne samoštúdium realizované plnením dištačných úloh.
Tematické celky a ich rozsah | Rozsah prezenčne (P) | Rozsah dištančne (D) | |
---|---|---|---|
Obsah tematického celku: 1. Predstavy a teórie prírodných javov |
Obsah tematického celku 1. Predstavy a teórie prírodných javov korešponduje s obsahovým štandardom vzdelávacej oblasti Človek a príroda podľa Štátneho vzdelávacieho programu pre základné vzdelávanie (2023) v 2. a 3. cykle. | ||
1.1 Obsahový komponent Látky: Vlastnosti látok a telies. Časticové zloženie látok. Interakcie medzi časticami – väzba a chemický dej. Uhlík a zlúčeniny uhlíka. | 8 h | ||
1.2 Obsahový komponent Interakcie: Vzájomné interakcie medzi telesami. Zdroj svetla, šírenie svetla a vznik obrazu. Svetlo a fotosyntéza. Rozklad bieleho svetla na farby dúhy. Infračervené a ultrafialové žiarenie. Zvuk, merateľné vlastnosti zvuku. Elektrický prúd v kovoch. | 6 h | ||
1.3 Obsahový komponent Sily: Statické silové pôsobenie. Výslednica síl pôsobiacich na teleso, schéma voľného telesa. Silové pôsobenie ako príčina zmeny pohybového stavu. Pohyb hmotného bodu, opis polohy a pohybu telesa. Fyzikálna veličina tlak, súvis sily pôsobiacej na stenu nádoby a tlaku v nádobe. | 6 h | ||
1.4 Obsahový komponent Energia: Opis jednotlivých foriem energie. Merateľné vlastnosti látok, telies a sústav súvisiace s energiou. Teplo ako forma energie, vedenie, prúdenie a žiarenie tepla. Premeny rôznych foriem energie na elektrickú energiu. | 6 h | ||
1.5 Obsahový komponent Zem: Interakcie medzi živou a neživou prírodou. Minerály a horniny. Význam nerastných surovín. História a zloženie Zeme. Významné geologické procesy v jednotlivých geologických érach. Vplyv človeka na meniacu sa klímu. Energetické a surovinové zdroje. | 7 h | ||
1.6 Obsahový komponent Vesmír: Slnečná sústava, vzdialenosti v Slnečnej sústave. Pohyb telies Slnečnej sústavy a vysvetlenie striedania dňa a noci. Striedanie ročných období. | 6 h | ||
1.7 Obsahový komponent Organizmus: Organizácia živej hmoty organizmov. Stavba tela organizmov. Vzájomné prepojenie orgánových sústav organizmov. Životné procesy a životné prejavy organizmov. Vplyv rôznych faktorov a životného prostredia na zdravie človeka. | 10 h | ||
1.8 Obsahový komponent Ekosystém: Podmienky prostredia organizmov. Interakcie v ekosystéme. Potravové vzťahy a potravové siete. Dôsledky narušenia zložiek ekosystému. Možnosti zachovania a obnovy biodiverzity a ekosystémových služieb. | 9 h | ||
1.9 Obsahový komponent Dedičnosť a premenlivosť: Podstata dedičnosti. Zákonitosti prenosu dedičných znakov. Význam dedičnosti a premenlivosti pre život organizmov. Využitie poznatkov genetiky v živote človeka. | 6 h | ||
1.10 Obsahový komponent Evolúcia: Rôznorodosť organizmov. Pôvod a vývoj človeka. Adaptácie organizmov a ich evolučný význam. Prírodný a pohlavný výber. | 4 h | ||
Zadanie dištančnej úlohy č. 1: Vypracovať časovotematický plán pre vybraný ročník. | |||
Výstup dištančnej úlohy č. 1: Výberom obsahu študent preukáže integráciu obsahov predmetu Človek a príroda. | 20 h | ||
Obsah tematického celku: 2. Teória prírodovedného vzdelávania |
Obsah 2. tematického celku má činnostný charakter a pracuje s príkladmi integrácie tém z 1. celku. | ||
2.1 Koncepcie, metódy a formy vyučovania so zameraním na činnostné vyučovanie prírodovedných predmetov. | 7 h | ||
2.2 Vývoj teórií konštruktivizmu a ich vplyv na prírodovedné vzdelávanie. | 3 h | ||
2.3 Rozvoj prírodovednej gramotnosti. | 4 h | ||
2.4 Výskumne ladená koncepcia vzdelávania. | 4 h | ||
2.5 Komunikácia a spolupráca v tíme. | 3 h | ||
2.6 Špecifiká vyučovania predmetu Človek a príroda. | 15 h | ||
2.7 Formatívne a sumatívne hodnotenie všetkých aspektov prírodovednej gramotnosti. | 6 h | ||
Zadanie dištančnej úlohy č. 2: Identifikovať prítomnosť a prejavy didaktických kategórií v reálnom vyučovacom procese. | |||
Výstup dištančnej úlohy č. 2: Navrhnúť modifikáciu vyučovacieho postupu v súvislosti s vybranou kategóriou. | 10 h | ||
Obsah tematického celku: 3. Prírodovedné didaktické praktikum |
Obsah tematického celku 3. Prírodovedné didaktické praktikum korešponduje s výkonovým štandardom a činnosťami obsahového štandardu vzdelávacej oblasti Človek a príroda podľa Štátneho vzdelávacieho programu pre základné vzdelávanie (2023) v 2. a 3. cykle. Obsah 3. tematického celku má činnostný charakter a pracuje s príkladmi integrácie tém 1. celku a s teóriami a postupmi 2. tematického celku. | ||
3.1 Plánovanie a realizácia experimentu. • Formulovanie výskumných otázok, hypotéz, • určenie podmienok experimentu a kontrola jeho priebehu, • navrhnutie spôsobu získania údajov a postup priebehu experimentu. |
12 h | ||
3.2 Systematizácia, prezentovanie a interpretovanie získaných údajov. • Formalizovanie zápisu výskumnej činnosti a vytvorenie záznamu, • zostrojenie tabuliek, grafov zo získaných údajov, • vyjadrenie vzťahu medzi skúmanými premennými a interpretácia závislosti. |
12 h | ||
3.3 Softvérové prostredie počítačom podporovaného prírodovedného laboratória – meranie, prezentovanie nameraných dát v grafe. | 12 h | ||
3.4 Tvorba záverov a zovšeobecnení, vrátane mentálnych modelov a teórií o rôznych prírodovedných javoch. • Identifikovanie a vysvetlenie vzťahov medzi modelom a reálnym objektom / javom, • identifikovanie relevantných údajov pri tvorbe záverov. |
12 h | ||
3.5 Uvažovanie, argumentácia a diskutovanie. • posudzovanie rôznych aspektov vedy a výskumu, • posudzovanie využitia výsledkov výskumu pre človeka a spoločnosť, • identifikovanie problémov na lokálnej a globálnej úrovni, • ocenenie významu ochrany a tvorby životného prostredia, • navrhovanie scenárov udržateľného rozvoja. |
12 h | ||
Zadanie dištančnej úlohy č. 3: Didakticky stvárniť obsah dvoch tém s integrujúcim charakterom prírodovedného vzdelávania. Rozpracovať vybrané obsahové komponenty prírodovedného vzdelávania pre podmienky slovenského vzdelávacieho systému | |||
Výstup dištančnej úlohy č. 3: Detailná projekcia dvoch vyučovacích jednotiek. | 20 h | ||
Obsah tematického celku: 4. Pedagogická prax |
4.1 Tvorba dizajnu 10 vyučovacích jednotiek | 5 h | |
4.2 Hospitačná prax (10 vyučovacích jednotiek) | 10 h | ||
Výstup dištančnej úlohy č. 4: Potvrdenia o absolvovaní náčuvovej praxe, spracované prípravy na realizáciu výchovno-vzdelávacej činnosti a analýza hospitačnej praxe. | 20 h | ||
4.3 Konzultácie k realizácii praxe, tvorbe podkladov a analýzy súvislej praxe. | 5 h | ||
4.4 Súvislá prax | 10 h | ||
4.5 Príprava a konzultácie k záverečnej práci | 5 h | ||
Výstup dištančnej úlohy č. 5: Potvrdenia o absolvovaní súvislej pedagogickej praxe, spracované analýzy z realizovanej výchovno-vzdelávacej činnosti. Vedenie príslušnej školy alebo školského zariadenia po absolvovaní praxe vydá potvrdenie o absolvovanej praxi. | 25 h | ||
Spolu | Prezenčne = 205 hodín | ||
Dištančne = 95 hodín | |||
Spolu = 300 hodín |
Rozširujúce štúdium anglického jazyka a literatúry na Pedagogickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave v akademickom roku 2025/2026 neotvárame.
Spôsob ukončenia štúdia
Záverečná skúška pozostáva z obhajoby záverečnej práce a z ústnej skúšky z teórie a praxe vyučovania daného odboru (chémie, informatiky, matematiky…).
Tézy na záverečnú skúšku budú zverejnené na webovej stránke fakulty do 31. 1. v roku, v ktorom sa budú konať záverečné skúšky.
Podmienkou účasti na záverečných skúškach je úspešné absolvovanie všetkých predpísaných študijných povinností študijného programu.
Finančné, materiálne, technické a informačné zabezpečenie
Bližšie informácie o ponuke a podmienkach štúdia
Študijné oddelenie PdF TU: | Pavlína Šantavá, tel. +421 33 5939 570 |
Poplatok za prijímacie konanie: | z dotácie MŠVVM SR |
Poplatok za jeden semester štúdia: | z dotácie MŠVVM SR v prípade, ak uchádzač doloží potvrdenie od riaditeľa ZŠ |
300 € – samoplatiteľ = uchádzač bez potvrdenia* |
*Platobné údaje pre samoplatcu
Prevodným príkazom alebo poštovou poukážkou typu U.
Banka: | štátna pokladnica |
Variabilný symbol: | 0219999 |
IBAN: | SK36 8180 0000 0070 0006 5543 |
SWIFT kód/BIC: | SPSRSKBA |
Doplňujúci údaj: | Meno a priezvisko/RŠ |
Poplatok za semester: | 300 € |
Na otvorenie štúdia je potrebný minimálny počet 10 účastníkov.
Podanie prihlášky:
Adresa: | Pedagogická fakulta TU |
Priemyselná 4, P. O. Box 9 918 43 Trnava |
|
Termín podania prihlášky: | do 31. augusta 2025 |
Súčasťou prihlášky sú:
- životopis,
- úradne overená kópia diplomu o absolvovaní vysokoškolského štúdia v študijnom odbore učiteľstvo a pedagogické vedy (resp. ekvivalentného študijného odboru a programu oprávňujúceho absolventa vyučovať na nižšom sekundárnom vzdelávaní),
- potvrdenie od riaditeľa ZŠ.
Kontakt na koordinátora rozširujúceho štúdia
V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte koordinátora rozširujúceho štúdia:
doc. Dana Masaryková, PhD.
Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave