Stránka sa načítava, prosím čakajte…
© 2005 – 2024 Roman Horváth, všetky práva vyhradené. Dnes je 19. 4. 2024.
Upozornenie!
Tento predmet v tomto semestri buď nevyučujem, alebo používam na výmenu informácií so študentmi iný priestor (napr. MS Teams ). Ak sa do tohto priestoru v budúcnosti vrátim, tak informácie, ktoré s týmto predmetom súvisia môžu byť upravené alebo spresnené pred alebo tesne po začiatku semestra, v ktorom ho budem vyučovať, resp. v ktorom obnovím používanie tohto priestoru na výmenu informácií so študentmi.
Priebežné hodnotenie
Včasné odovzdanie vypracovaného projektu (naprogramovanej jednoduchej hry) v poslednom týždni semestra – 60 bodov. K projektu študent odovzdáva stručnú dokumentáciu.
Za každý týždeň oneskorenia bude strhnutých 10 bodov.
Záverečné hodnotenie
Prezentácia (demonštrácia) odovzdaného seminárneho projektu (pred triedou a vyučujúcim) – 40 bodov.
Sprievodná prezentácia (v PowerPointe) nie je vyžadovaná, len odporúčaná. Môže študentovi pomôcť ako vizuálny a obsahový sprievodca (na podporu) pri jeho prezentácii (predvádzaní) projektu.
Celkové hodnotenie
Ak študent získa spolu z vyššie uvedených častí viac než 50 %, tak získa kredity a výsledné hodnotenie, ktoré bude stanovené podľa nasledujúcej stupnice:
Percento získaných bodov | Výsledné hodnotenie |
---|---|
> 90% – 100% | A (výborne) |
> 80% – 90% | B (veľmi dobre) |
> 70% – 80% | C (dobre) |
> 60% – 70% | D (uspokojivo) |
> 50% – 60% | E (dostatočne) |
≤ 50% | FX (nedostatočne) |
Ďalšie podrobnosti o predmete nájdete zverejnené v systéme MAIS.
Prerekvizity
(Informácie, ktoré by mal študent vedieť pred absolvovaním tohto predmetu.)
- Algoritmus a vlastnosti algoritmov; Spôsoby vyjadrovania algoritmov 724,26 kB (707,29 KiB), 12. 10. 2016
- Porovnanie základnej syntaxe jazykov Java a Pascal 447,48 kB (436,99 KiB), 12. 10. 2016
Projekty vytvorené na hodinách
Ďalšie materiály a projekty
Pozrite si sekciu Materiály (kde nájdete on‑line elektronický vzdelávací obsah, ukážkové projekty, pomôcky a ďalšie materiály…).
Odporúčaný softvér
Študenti si sami volia vývojárske nástroje. Príklady:
- BlueJ,
- jEdit,
- Lazarus,
- Visual Studio Code…
- Generátor projektov BlueJ – ku knižnici grafického robota
(poznámka: v súčasnosti prešla knižnica do štádia programovacieho rámca a generátor nie je využívaný; potreboval by aktualizáciu)